Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetési és vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek:

Szolgáltatásainkat csak 18 év feletti személy veheti igénybe!
A termékeink mellett az egy palackra vonatkozó bruttó fogyasztói ár jelenik meg. A vásárlás történhet bankkártyás fizetéssel vagy utánvétellel, esetleg - telephelyünkön történő személyes átvétel esetén bankkártyával. A feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák (27%), de nem tartalmazzák a szállítási és az utánvét költségeit (szállítási költség). 

 

Elfogadott bankkártyák:

 

 

A kártyás fizetés szolgáltatója: 

 

Webáruházunk a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Webáruház nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell a TLS titkosítást. 
A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!



Üdvözöljük a CIB Bank biztonságos, internetes fizetési megoldásával működő Webáruházunkban!
Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.


Mire figyeljen a vásárláskor?
Olvassa el Webáruházunk ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
Tanulmányozza át a Webáruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
Használjon olyan böngészőt, amely támogatja a TLS titkosításhoz szükséges opciót!

A biztonságról
A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.


Elfogadott kártyák
A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé. 


Fizetés lépései
Ön a Webáruház oldalán választja ki az árut/szolgáltatás melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót.
A sikeres hitelesítést követően folytatódik a fizetési folyamat.
A fizetést követően Ön visszatér a Webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Gyakran ismételt kérdések (GYIK): 


KÁRTYAELFOGADÁS
 
Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?
A VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron, V Pay kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.
 
Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.
 
Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.
 
Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?
Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.
 
FIZETÉS FOLYAMATA
 
Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?
A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.
 
Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?
Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (256 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.
 
Mit jelent a foglalás?
A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana. 
 
SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK
 
Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.
 
Kártya jellegű hiba
       -  A kártya nem alkalmas internetes fizetésre. 
       -  A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott. 
       -  A kártyahasználat tiltott. 
       -  A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva. 
       -  A kártya lejárt. 
 
Számla jellegű hiba
        - Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához. 
        - A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét. 
 
Kapcsolati jellegű hiba
        -  A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra. 
        -  A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
 
Technikai jellegű hiba
        -  Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen. 
        -  Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
 
Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
 
Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga. 
 
Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.
 
BIZTONSÁG
 
Mit jelent a VeriSign és a 256 bites titkosítású TLS kommunikációs csatorna? 
A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk a TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program a TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.
 
A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.
 
Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.
 
Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa a Visa kártyabirtokosok a kártyát kibocsátó banknál beállított olyan egyszeri kódon vagy biometrikus azonosításon (arcfelismerésen, ujjlenyomaton, illetve más emberi tulajdonságon) alapuló biztonsági ellenőrzése, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
 
Mit jelent a Mastercard Identity Check (ID Check)?
A Mastercard ID Check a Mastercard/Maestro kártyabirtokosok a kártyát kibocsátó banknál beállított olyan egyszeri kódon vagy biometrikus azonosításon (arcfelismerésen, ujjlenyomaton, illetve más emberi tulajdonságon) alapuló biztonsági ellenőrzése, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard ID Check rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

 


 

A személyes átvétel esetén nem számítunk fel külön díjat. Ebben az esetben a fizetési mód készpénzes vagy bankkártyás lehet.

Üzletünkhöz közeli régióban - Biatorbágy, Etyek, Herceghalom és Páty települések esetében - kedvezményes szállítási díjakat alkalmazunk: 
bruttó 0- 10.000 Ft közötti rendelés esetén bruttó 1500 Ft
bruttó 10.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes

A GLS Futárszolgálat által bonyolított házhozszállítás költségének mértéke a rendelés értékétől függ a következők szerint:
bruttó 0-30.000 Ft közötti rendelés esetén bruttó 2095 Ft
bruttó 30.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes

Az utánvételes fizetési módot minden esetben bruttó 508 Ft költség terheli!

A Magyar Posta által bonyolított, MPL Csomagpontra, MPL Postapontra, illetve MPL házhozszállítás költségének mértéke:
MPL Csomagpont: bruttó 990 Ft/csomag + 5000 Ft adminisztrációs díj
MPL Postapont: bruttó 990 Ft/csomag + 5000 Ft adminisztrációs díj

MPL Házhozszállítás díjszabása a csomag súlya alapján kerül kalkulációra az alábbiak szerint:
0-10 kg: 1990 Ft/csomag + 5000 Ft adminisztrációs díj
10-20 kg: 2990 Ft/csomag + 5000 Ft adminisztrációs díj
20-40 kg: 5990 Ft/csomag + 5000 Ft adminisztrációs díj

Árainkat jogunkban áll bármikor módosítani, de rendeléskor azt az árat vesszük figyelembe, amely a rendelés pillanatában a webáruházban szerepel. A webáruházban megtalálható termékek szállítási határideje a terméktől függően megrendelés elküldésétől számított 3-7 munkanap. Az ön által megadott elérhetőségeinek valamelyikére értesítést kap, ha a termék szállítását ill. bolti átvételét nem tudjuk a megadott határidőn belül biztosítani. Önnek, amennyiben a kiszállítást választotta, e-mailen küldünk tájékoztatást a szállítás várható napjáról, mely minden esetben munkanapokon, 9:00-17:00 óra közötti időpont. Ettől eltérő időpont esetében telefonon felvesszük a kapcsolatot Önnel. Kérjük, olyan szállítási címet adjon meg, ahol ebben az időpontban általában tartózkodik.

Ha a szállítás meghiúsul, munkatársunk a szállítónktól kapott értesítés után megkísérel Önnel új szállítási (átadási) időpontban megállapodni. Az ekkor választott új időpontban a szállítást ismét megkíséreljük. Ha a kapcsolatot nem sikerül felvennünk Önnel, vagy nem választ új időpontot, szerződésünk megszűnik. Ha a szállítónknak harmadszorra sem sikerült az Ön által megadott helyen és időpontban átadni a megrendelést, akkor a megrendelését semmisnek tekintjük.

A megrendelés menete:

A rendelés regisztrációhoz kötött. Regisztráció után már a felhasználóneve és a jelszava segítségével tud belépni. Válassza ki a termékeket és helyezze őket a kosarába. Lépjen be az oldalra a felhasználónevével és a jelszavával, adja meg a szállítási és számlázási címét, amennyiben az más, mint a rendszer által felkínált. Végül ellenőrizze a megadott adatokat, fogadja el a szükséges feltételeket és kattintson a "MEGRENDELEM" gombra. Rendelésével kapcsolatos információkat rendszerünk automatikusan visszaigazolja az Ön által megadott e-mail címen, melyben Ön ellenőrizheti annak részleteit. Megrendelését a megrendelő nevén tartjuk nyilván. A szerződés az általunk küldött visszaigazolással jön létre.

A megrendelés lemondásának módja és feltételei, reklamáció:

Megrendelését bármikor megváltoztathatja. Ez esetben kérjük hívja a +36 30 2690942-es telefonszámot, vagy írjon a 075bor@gmail.com e-mail címre. Hivatkozásul kérjük, hogy a megrendelő nevét szíveskedjen megadni.

Az Ön megrendeléséért az áru kézhezvételéig teljes körű felelősséget vállalunk. A hibás vagy sérült árut 5 munkanapon belül cseréljük, vagy pótoljuk saját költségünkre. Ha Ön a hibás szállítás vagy az áru szállításkori sérülése miatt eláll a megrendeléstől, akkor a már megfizetett áru ellenértékét visszafizetjük. Kiszállítás esetén MINDEN esetben kérjük vizsgálja meg a csomagolás sértetlenségét, amennyiben a karton felázását tapasztalja, illetve a csomagoláson egy esetleges korábbi felázásból eredő folto(ka)t lát, akkor kérjük NE vegye át az árut a futártól és jelezze nekünk a panaszát! Az áru átvételét követően a szállítással kapcsolatos reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.
Felügyeleti szerv: Biatorbágy Város Önkormányzata Jegyzője

Ön a megrendelt termékek átvételét követő 30 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, kivéve, ha a megrendelt és kiszállított áru természete a visszaszolgáltatást nem teszi lehetővé, vagy ha az romlandó. Ebben az esetben kötelesek vagyunk a sérülésmentesen, hiánytalanul, bontatlan csomagolásban visszaszolgáltatott termék(ek) ellenértékét a visszaszolgáltatást követő legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. Az elállási jog gyakorlása miatt felmerült, visszaszállítási költségeket a Vásárló viseli.

Érvényesített rendelés esetén Ön az itt elolvasott feltételeket fenntartások nélkül elfogadja. A honlap használatakor Ön beleegyezik, hogy elfogadja és betartja az itt felsorolt általános feltételeket éppúgy, mint a felhasználói szabályzatot.

Adatkezelés:

A webáruház személyes adatok megadása nélkül is látogatható. Az oldal látogatásakor csak technikai azonosítót, cookie-t használunk, ami csak az Ön áruházban való látogatását teszi kényelmesebbé. A látogatók szolgáltatásainkat önkéntesen használják, a regisztráció által hozzáférhető további szolgáltatásokat önként veszik igénybe. Személyes adatot csak a webáruházban történő vásárláshoz szükséges regisztráció során kérünk el és őrzünk meg elektronikus formában; ilyen esetben a felhasználó önként dönt a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatainak megadásáról.
A fentiek szerint rögzített adatokat felhasználhatjuk a webáruháztól igénybevett szolgáltatások körében, a webáruházból rendelt termékek kiszámlázásához, a megrendelt áruk kiszállításához, valamint akcióinkról, ajánlatainkról való tájékoztatáshoz. Látogatóinknak a webáruházban rögzített személyes adataihoz kizárólag jogszabályon alapuló kötelezettség teljesítése körében biztosítunk hozzáférést, azokat harmadik személy részére nem adjuk ki, azokat nem hasznosítjuk, azokkal egyéb módon nem rendelkezünk. Az elektronikus kereskedelemben részvevők (eladók, beszállítók, és mások) a személyes adatok köréből kizárólag az Ön által megvásárolt termék vagy szolgáltatás teljesítéséhez szükséges mértékben férnek hozzá. A szolgáltatásaink fejlesztését célzó, a felhasználó adataiból készített statisztikai célú elemzésekből a felhasználók személye nem azonosítható.

A jelen Feltételekben nem szabályozott kérdésekben az 1959. évi IV. törvény (Ptk), az egyes tartós használatra rendelt termékek kötelező jótállásáról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet, illetve a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet rendelkezései valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseit szabályozó 2001./CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

További információkat az adatkezelési irányelveinkről az Adatvédelmi nyilatkozat c. menüpontban talál.