Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás

Szállítási feltételek:

 

1. Személyes átvétel:

A személyes átvétel helye:

075 Borkereskedés
2051 Biatorbágy, Baross Gábor u. 3.
(parkolás közterületen, közvetlenül a bolt mellett)

Üzletünkben készpénzes és bankkártyás fizetés lehetséges.

Tel: +36302690942
E-mail: 075bor@gmail.com

Nyitva tartás:
Hétfő: zárva
Kedd: zárva
Szerda: 15:00-19:00
Csütörtök: 15:00-19:00
Péntek: 15:00-19:00
Szombat: 9:00-13:00

 

 

2. Házhoz- és csomagpontraszállítás:

A feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák (27%), de nem tartalmazzák a szállítási és az utánvét költségeit (szállítási költség). Az esetleges szállítási költség a Vásárlót terheli, mértéke a rendelés értékétől függ.

 

A GLS Futárszolgálat érvényes házhozszállítási díjai a következők: 
bruttó 0-30 000 Ft közötti értékű rendelés esetén bruttó 2500 Ft
bruttó 30 000 Ft feletti értékű rendelés esetén ingyenes
Az utánvételes fizetési módot minden esetben bruttó 508 Ft költség terheli!

 

A Magyar Posta által bonyolított MPL Csomagpontra, MPL Postapontra történő szállítás, illetve az MPL házhozszállítás költségének mértéke:
MPL Csomagpont: bruttó 990 Ft/csomag + 5000 Ft adminisztrációs díj
MPL Postapont: bruttó 990 Ft/csomag + 5000 Ft adminisztrációs díj

 

MPL Házhozszállítás díjszabása a csomag súlya alapján kerül kalkulációra az alábbiak szerint:
0-10 kg: 1990 Ft/csomag + 5000 Ft adminisztrációs díj
10-20 kg: 2990 Ft/csomag + 5000 Ft adminisztrációs díj
20-40 kg: 5990 Ft/csomag + 5000 Ft adminisztrációs díj

 

FOXPOST csomagautomatába szállítás

bruttó 0-30 000 Ft közötti értékű rendelés esetén bruttó 2500 Ft
bruttó 30 000 Ft feletti értékű rendelés esetén ingyenes
Az utánvételes fizetési módot minden esetben bruttó 508 Ft költség terheli!

További információk ITT érhetők el.

A webáruházban megtalálható termékek szállítási határideje a terméktől függően megrendelés elküldésétől számított 3-7 munkanap. Az ön által megadott elérhetőségeinek valamelyikére értesítést kap, ha a termék szállítását ill. a személyes átvételét nem tudjuk a megadott határidőn belül biztosítani. Önnek, amennyiben a postázást választotta, e-mail-en küldünk tájékoztatást a szállítás várható napjáról, mely minden esetben munkanapokon, 9:00-17:00 óra közötti időpont. Kérjük olyan szállítási címet adjon meg, ahol ebben az időintervallumban tartózkodik. Ha a szállítás meghiúsul, munkatársunk a szállítónktól kapott értesítés után megkísérel Önnel új szállítási (átadási) időpontban megállapodni. Az ekkor választott új időpontban a szállítást ismét megkíséreljük. Ha a kapcsolatot nem sikerül felvennünk Önnel, vagy nem választ új időpontot, szerződésünk megszűnik. Ha a szállítónknak harmadszorra sem sikerült az Ön által megadott helyen és időpontban átadni a megrendelést, akkor a megrendelését semmisnek tekintjük.