Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás

Szállítási feltételek:

 

1. Személyes átvétel:

A személyes átvétel helye:

Nullahetvenöt Borkereskedés
2051 Biatorbágy, Baross Gábor u. 3.
(parkolás közterületen, közvetlenül a bolt mellett)

Üzletünkben készpénzes és bankkártyás fizetés lehetséges.

Tel: +36302690942
E-mail: 075bor@gmail.com

Nyitva tartás:
Hétfő: zárva
Kedd: zárva
Szerda: 16:00-19:00
Csütörtök: 10:00-12:00  (ebédszünet)  13:00-19:00
Péntek: 10:00-12:00  (ebédszünet)  13:00-19:00
Szombat: 8:00-13:00

 

 

2. Házhozszállítás:

A feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák (27%), de nem tartalmazzák a szállítási és az utánvét költségeit (szállítási költség). Az esetleges szállítási költség a Vásárlót terheli, mértéke a rendelés értékétől függ.

 

Üzletünkhöz közeli régióban - Biatorbágy, Etyek, Herceghalom és Páty települések esetében - kedvezményes szállítási díjakat alkalmazunk: 

bruttó 0- 10.000 Ft közötti rendelés esetén bruttó 1500 Ft
bruttó 10.000- Ft- feletti rendelés esetén ingyenes

 

A GLS Futárszolgálat más településekre érvényes házhozszállítási díjai a következők: 
bruttó 0-30 000 Ft közötti értékű rendelés esetén bruttó 2500 Ft
bruttó 30 000 Ft feletti értékű rendelés esetén ingyenes
Az utánvételes fizetési módot minden esetben bruttó 508 Ft költség terheli!

 

A Magyar Posta által bonyolított MPL Csomagpontra, MPL Postapontra történő szállítás, illetve az MPL házhozszállítás költségének mértéke:
MPL Csomagpont: bruttó 990 Ft/csomag + 5000 Ft adminisztrációs díj
MPL Postapont: bruttó 990 Ft/csomag + 5000 Ft adminisztrációs díj

MPL Házhozszállítás díjszabása a csomag súlya alapján kerül kalkulációra az alábbiak szerint:
0-10 kg: 1990 Ft/csomag + 5000 Ft adminisztrációs díj
10-20 kg: 2990 Ft/csomag + 5000 Ft adminisztrációs díj
20-40 kg: 5990 Ft/csomag + 5000 Ft adminisztrációs díj

 

A webáruházban megtalálható termékek szállítási határideje a terméktől függően megrendelés elküldésétől számított 3-7 munkanap. Az ön által megadott elérhetőségeinek valamelyikére értesítést kap, ha a termék szállítását ill. a személyes átvételét nem tudjuk a megadott határidőn belül biztosítani. Önnek, amennyiben a postázást választotta, e-mail-en küldünk tájékoztatást a szállítás várható napjáról, mely minden esetben munkanapokon, 9:00-17:00 óra közötti időpont. Kérjük olyan szállítási címet adjon meg, ahol ebben az időintervallumban tartózkodik. Ha a szállítás meghiúsul, munkatársunk a szállítónktól kapott értesítés után megkísérel Önnel új szállítási (átadási) időpontban megállapodni. Az ekkor választott új időpontban a szállítást ismét megkíséreljük. Ha a kapcsolatot nem sikerül felvennünk Önnel, vagy nem választ új időpontot, szerződésünk megszűnik. Ha a szállítónknak harmadszorra sem sikerült az Ön által megadott helyen és időpontban átadni a megrendelést, akkor a megrendelését semmisnek tekintjük.